Ofte stilte spørsmål
Innmelding
Hvilke fordeler får jeg som registrert i MyNorDan?
Når du oppretter en konto i MyNorDan, får du disse fordelene:
- 10 års ruteknusegaranti
- Mulighet for å bestille direkte NConnect
- 10 % rabatt på reservedeler
- Lønnsomme tips og råd
Hvordan oppretter jeg en konto hos MyNorDan?
- Gå til nettsiden my.nordan.no og registrer deg.
- Velkommen til MyNorDan – vi håper du får stor nytte og glede av det.
Koster det noe å ha en brukerprofil hos MyNorDan?
Nei, det er gratis å ha en brukerprofil i MyNorDan. For å ha rett til utvidet ruteknusegaranti, må du ha en aktiv brukerprofil i MyNorDan.
Hva er aldersgrensen for å opprette brukerprofil i MyNorDan?
Aldersgrensen for å opprette brukerprofil er 18 år.
Hvorfor må jeg oppgi min personlige epost?
Brukerprofilen din registreres på e-postadressen din. Endrer du e-postadressen din, ta kontakt med kundeservice for å oppdatere brukerprofilen din.
Jeg har ikke e-postadresse. Kan jeg likevel opprette en brukerprofil i MyNorDan?
Hensikten med MyNorDan er å kunne kommunisere med deg. Til dette bruker vi først og fremst e-post og SMS. Du trenger derfor en e-postadresse for å opprette en brukerprofil i MyNorDan.
Kan en bedrift opprette en MyNorDan-konto?
Ja
Din konto og brukerprofil
Må jeg etterregistrere kjøp av vinduer for å få utvidet 10 års ruteknusegaranti?
Alle som er allerede eller registrerer seg i MyNorDan får automatisk 10 års ruteknusegaranti på dine NorDan vindu, balkong og skyvedører.Se egne garantivilkår for ruteknusegaranti.
Hvor endrer jeg personopplysningene mine?
Når du logger deg inn på MyNorDan, kan du under siden «Min konto» endre e-postadresse, navn, adresse, telefon og passord.
Kan medlemskapet brukes på andre lands MyNorDan-sider?
Din brukerprofil tilhører det landet du registrerer deg for. Ønsker du fordelene som tilhører et annet land, må du opprette egen konto der.
Kan jeg overdra brukerprofilen min til andre?
Brukerprofilen er personlig, og du kan derfor ikke overdra brukerprofilen din til andre.
Kan jeg overdra utvidet ruteknusegarantien til andre?
Ja, 5 års standard ruteknusegaranti gjelder for produktet fra dagen det er kjøpt/installert.
For å få utvidet ruteknusegaranti til totalt 10 år er det et forbehold om at eier av produkt/husstand er registrert i MyNorDan.
(Tips til registrere ny bruker.) HUSK!!!!
For å kunne benytte deg av utvidet ruteknusegaranti, må bruker ha en brukerprofil i MyNorDan og kunne fremvise kjøpsbekreftelse for produktene det reklameres for.
Rettigheten til å benytte seg av garantien er en avtale mellom deg og NorDan. Produktgarantien avhenger av kjøpsbekreftelse og at du er registrert i MyNorDan.
Kan jeg velge å ikke motta eposter eller SMS fra MyNorDan?
Å godta kommunikasjon på e-post og SMS er en forutsetning for å ha en bruker i MyNorDan, ettersom kommunikasjon med deg er formålet til MyNorDan. Velger du å ikke motta eposter eller SMS, må du slette brukerprofilen din. Da mister du også utvidet ruteknusegaranti og andre fordeler i MyNorDan.
Hvordan avslutter jeg min brukerprofil i MyNorDan?
- Du kan avslutte din brukerprofil i MyNorDan ved å gå til «Min konto»
- Velg «Slett min brukerprofil».
Hver klar over at for å kunne benytte deg av utvidet 7 års ruteknusegaranti og andre fordeler i MyNorDan, må du ha en brukerprofil i MyNorDan.
Kan MyNorDan slette brukerprofilen min?
Vi vil sende deg en påminnelse om du ønsker fremdeles å være registrert etter 10 år. Hvis du ikke svarer på disse henvendelsene, vil vi anta at du kanskje ikke lenger ønsker å ha en brukerprofil hos MyNorDan.
Brukernavn og passord
Hvordan endrer jeg passordet mitt?
Gå inn på din brukerprofil, under «Min side». Her kan du endre passordet ditt.
Jeg har glemt passordet mitt
Trykk «glemt passord» under din innlogginsside, så sender vi deg en epost med ny innlogging.
Sikkerhet og personvern
Hvordan kan jeg få innsyn i personopplysningene mine hos MyNorDan?
Kontakt vårt kundesenter, e-post; mynordan@nordan.no for å få kopi av alle personopplysningene vi har om deg.
Hvem er ansvarlige for håndteringen av personopplysningene mine?
NorDan AS, org. nr. 979 776 233, er behandlingsansvarlig for personopplysningene i MyNorDan.
Hvilke rettigheter har jeg for behandlingen av mine personopplysninger?
I henhold til Lov om behandling av personopplysninger (personopplysningsloven), har du rett til innsyn i alle personopplysningene vi har registrert om deg.
Du har rett til å få personopplysningene dine rettet eller slettet.
Du har rett til å få dataene dine i et format med formål å overføre dataene til en annen personopplysningsansvarlig.
Du har rett til å klage inn til Datatilsynet hvis vi har gitt deg et endelig avslag på klage som gjelder vår behandling av personopplysninger om deg.
For mer informasjon, ta kontakt med kundeservice på mynordan@nordan.no
Du kan lese mer om dine rettigheter i vår personvernerklæring.