Hva er MyNorDan?
Bransjens første lojalitetsprogram med mål om å styrke hele verdikjeden.
Fra produsent og forhandlere til leverandører og forbrukere.
Hva gjør MyNorDan?
Oppfølging
Oppfølging av forbrukere over tid
Forbrukere av NorDan ønsker å vite hvordan de skal få fullt utbytte av sine produkter. Gjøre sine hjem stadig mer energieffektive, sikre og bærekraftige.
Mersalg
Bidra til mersalg for forhandlere
Der forbrukere har behov for komplette løsninger som krever flere faggrupper, kan forbrukere enkelt sende forespørsel direkte til forhandlere og partnere av NorDan.
Bærekraft
Påvirke kunder til å ta bærekraftige valg
Produktene våre er mer sammensatte. Å ta gode valg handler om å vite hva en skal velge og hvordan en skal bli flinkere. Hver dag.
Hvilke funksjoner tilbys forhandlere?
Langsiktig markedsføring
Direkte til forbrukere av NorDan-produkter. Med valgt forhandler som avsender.
Forespørsler
Direkte videresendt til forhandler fra NorDan.no / My.nordan.no
Eget registreringsskjema
Med valgt forhandler som eneste valg for registrering (Dersom forhandler ønsker å henvise til fordeler)
Produktrabatter
Som forhandler fritt kan tilby mot registrering i eget skjema
Markedsmateriell
Tilrettelagt for valgt forhandler
Hvilke fordeler får forbrukere i MyNorDan?
10 års ruteknusegaranti
Som registrert i MyNorDan utvides din ruteknusegaranti fra 5 til 10 år. Garantien er gjeldene fra dato vinduene er nye, eller levert fra butikk eller lager
Eksklusivt tilbud på NConnect
Sender du ønske om tilbud på NConnect som privatkunde får du 3 gratis magnetkontakter til en verdi av Kr 2 172,- med i tilbudet.
Rabatt på
overskuddsvarer via Tørn
Som registrert i MyNorDan får en rabatt på første handel via torn.no
10% rabatt
på reservedeler fra NorDan
10% rabatt på
10% rabatt på
Bidrag til Redd Barna for nye registreringer
Med din registrering i MyNorDan gjør du også en forskjell for andre. NorDan Gruppen er Redd Barna hovedsamarbeidspartner og gir bidrag til utviklingsprosjekter over hele verden med fokus på utdanning.